Com actuar davant una inspecció d’Hisenda

A DADES i SERVEIS sabem que rebre una notificació d’Hisenda, en la majoria dels casos, no és una bona noticia. Els procediments de comprovació i inspecció poden iniciar-se per diversos motius, però principalment es posen en marxa per aclarir discrepàncies entre les dades que té l’Administració i les que declara el contribuent, mitjançant declaracions i autoliquidacions.

És possible que en el primer requeriment que efectua l’Administració Tributària ja s’hi inclogui una liquidació provisional amb l’import resultant de la regularització. No obstant això, a partir d’aquell moment s’obre el període d’al·legacions, durant el qual podràs aportar tota aquella documentació que justifiqui els imports i conceptes declarats.

Per aquest motiu és molt important que, en el supòsit de rebre un requeriment en el que s’inicia un procediment de comprovació o inspecció, ho posis en coneixement del teu assessor fiscal per tal de preparar tota la documentació necessària que ajudi a recolzar les al·legacions.

Els departaments de Fiscal i Comptable de DADES i SERVEIS tenen un llarga experiència en tot tipus de procediments amb Hisenda i per això, si reps qualsevol requeriment, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Trobarem la millor solució al teu cas.

Entrades Relacionades

DADES & SERVEIS S.A. utiliza cookies propias y de terceros para ofrecerle una mejor navegación y servicio, analizando sus hábitos de navegación en nuestro sitio web.

Al continuar navegando, entendemos que acepta su uso. Para cambiar su configuración u obtener más información consulte nuestra Política de Cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies